6 ene 2014

Time for colour

Time for colour by Rey Cuba
Time for colour, a photo by Rey Cuba on Flickr.

Time started once more the cycle, a new year, new resolutions, time to compare, a take notes of what was done and what needs to be done.

The last couple weeks were full of happiness, joy and laugh. I went to visit Miami city and rejoins my brothers there, once more the time give me prove of what friendship turn into brotherhood taste. The feeling of my family growing make perfect sense.

I only one to be thankful to the people who open their arms and take me as family, I want to thank my family for the perfect days there. Once more I didn't experienced the past of days. Those two weeks goes by and only happiness gathers me.

Thank to all of you that make this new 2014 look special.

Comienza nuevamente un nuevo ciclo, un nuevo año, nuevas resoluciones, es tiempo de comparar, tomar notas de lo que hicimos y lo que queda por hacer.

El último par de semanas me llene de felicidad, de alegría y risa. Fui a visitar la ciudad de Miami y reencontrarme con mis hermanos allí, una vez más, el tiempo me demostró el valor de la amistad que podemos llamar hermandad. El sentimiento de que mi familia crece fue perfecto.

Sólo me queda agradecer a las personas que me abrieron sus brazos y me tomaron como parte de su familia, quiero agradecer a esta crecida familia por los días perfectos allí. En dos semanas el tiempo parecía a no continuar y solo camaradería, amor y hermandad me completaron.

Gracias a todos ustedes que hacen de este nuevo 2014 parezca especial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comentarios