4 abr 2012

Havana in one shot

Havana in one shot by Rey Cuba
Havana in one shot, a photo by Rey Cuba on Flickr.

Tantas veces he querido ver la Habana desde el mar, fotografiarla desde el mar abierto y tantas veces he tenido que guardar esas ganas dentro de mis sueños.

Por eso cada vez que puedo me dirijo a la orilla mas cercana a través de su bahía y la miro desde su mas apegado vecino del otro lado.

Siempre me seduce el encontrarme con un edificio que no habia notado, un balcón o una corniza, La Habana siempre me sorprende y a veces solo a veces sueño con capturarla en una sola foto.

So many times I wanted to see the Habana from the sea, to photograph it from the open sea and so many times i had to save this desire in my dreams.

This is why every time i can i turn to the shore nearest through the bay and watch from its more immersed in neighbouring on the other side.

Havana seduce me always on to meet a building which had not have noticed, a balcony or shape, Havana always surprises me and sometimes single sometimes i dream of capturing it in a single photo.

View large on black

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comentarios